Telemarketing:
Nysalg
Outbound velkomst-/serviceopkald
Inbound kundeservice/support
Forlængelse
Krydssalg
Winback
Fundraising
Mødebooking
Interview
Leadgenerering
Udvikling
Kampagneplanlægning
Koncepttestning
Markedsanalyse
Produktoptimering
Sparring
Eksekvering af salgs- og vækststrategi
Telemarketingstrategi
Kundeloyalitet
Kommunikation i kundeservice
Kundefokuseret sælgeradfærd
Effektivt personligt salg (STRONG-konceptet)
Vi indrømmer gerne, at vores medarbejdere ikke har den stereotype sælger-attitude. Vi udsætter dem ikke for et opslidende pres, og vi lærer dem heller ikke at manipulere. Til gengæld er de gode til at skabe relationer, og til at agere professionelt. De er rolige, fordi vi beder dem om at være sig selv. Det skaber tillid hos kunderne. De har altid en leder tæt på, der står på hovedet for at de skal lykkes.
Det hele starter dog med en grundig uddannelse, som alle nye kommer igennem. Her lærer de arbejdsværktøjerne at kende, så de kan løse opgaven. De modtager lidt træning i salg og kundeservice, og det er for at give dem en struktur, de kan arbejde ud fra. Den tid vi sparer på ikke at tale om salgsteknikker, bruger vi på at undervise i hvordan de skal føre en naturlig samtale, lede kunden til at træffe en beslutning vedr. dit produkt eller løse problemet, kunden henvender sig med.
I løbet af en arbejdsdag har vi 3-5 fællessamlinger, hvor vi snakker om den enkeltes udfordringer og løser dem sammen. Det gør vi for at få alle til at bidrage positivt til resultaterne. Det styrker ejerskabet for din opgave, når vores ansatte føler sig involveret og inddraget.
Et inddragende og menneskeligt kundeoplevelseskoncept, der performer på alle typer af opkald.
Brandambassadører, som giver din kunde lyst til at (for)blive kunde fordi hun har lyst, ikke fordi hun skal.
Én-til-én kommunikation, der både kan tiltrække din kunde og få ham til at anbefale dig til kollegaer, venner og bekendte.
Vi er et eksternt telemarketingbureau, men vi ser ikke os selv som en leverandør. Tværtimod, så betyder det meget for os at være en integreret del af vores samarbejdspartneres forretning. Derfor er vi lige så ansvarsbevidste, som I selv er. Vores ansatte afspejler jeres ansatte. Og så tøver vi ikke med at være gennemsigtige og give jer indblik i alle de tal, I ønsker at følge med i. Fordi jeres kunder er vores kunder, inddrager vi også alle partnere i vores interne processer, når det er relevant. Det vil sige, at vi fortæller om fejl og mangler i en samtale, før I selv opdager det.
Når der skal findes en løsning med en utilfreds kunde, har vi det også bedst med selv at tage ansvar, og føre dialogen. Kort fortalt, så ser vi vores partnere og deres ansatte som vores kollegaer, og vi ønsker ikke at sætte vores kollegaer på unødigt arbejde. Vi har på fornemmelsen at du kender alt til den irritation, et eksternt bureau kan medvirke til. Med andre ord: Vi værner om vores partneres kultur, brand og virksomhed, fordi vi ved hvor meget tid og sjæl det kræver at skabe en sund forretning, hvor kundernes tilfredshed går hånd i hånd med de ansattes.
Spørgsmål? Giv os et ring på telefon: 22 42 47 04